• Islam Agama NegaraKu dan Bukan Agama Rasmi NegaraKu


    Assalamualaikum.. rasanya lama papa tak mencoretkan sesuatu di blog usang ini..dan pada entry kali ini saje nak meluahkan ttg agama suci yg dianuti hampir seluruh penduduk dunia iaitu agama ISLAM.

    Seringkali pada masa kini isu agama sering menjadi isu yg hangat diperkatakan. Pelbagai agenda anasir2 atau agen2 luar yg cuba memburukkan Islam di mata dunia.. Israel menjadi dalangnya merancang untuk memporak perandakan dunia..pelbagai agenda direncana dan diatur..tujuannya satu agar agama Islam yg selama ini disegani dibenci masyarakat dunia..

    Papa takut pada masa akan datang cabaran akan semakin sukar buat anak2 papa dalam menghadapi kemelut agama yg di dalangi mereka2 yg berkepentingan.. Ya Allah.. Engkaulah yg maha penyayang.. yg mengetahui segalanya..Engkau selamatkanlah kami hambamu yg lemah..Engkau jauhilah kami dari kesesatan dan mereka2 yg ingin menjauhkan kami dari diriMu Ya Allah.. Ya Allah kuatkan iman kami dan beri kami kekuatan dalam menghadapi anasir2 yg cuba merosakkan iman kami..Lindungilah negara kami Malaysia ini dari mereka2 yg sesat.. Allahuakbar.. Allahuakbar..


    0 komen: