• Musim demam..


    Lama rasanya papa tak update blog..dah bersarang..kesibukkan kerja dan melayan karenah anak2 papa membataskan masa papa dengan dunia blog..nasib baik ader blog2 teknologi seperti blog amanz.my dan zdnet.com yang banyak membantu dalam menambah ilmu dalam perkembangan dunia teknologi..

    Kebelakangan ini masa papa dan mama banyak dihabiskan menjaga anak2 papa yg demam bermula dari si kakak sampaila si adik..last2 papa yg hampir nak demam terus jadik sihat..hati ibubapa manalah yg tak  risau bila anak2 tak sihat..kena pulak mengambil masa yang lama utk sihat..

    Baru2 nie si adik yg montel dimasukkan ke wad akibat kepanasan melampau sehingga kulitnya kemerah merahan..selepas puas berulang alik klinik akhirnya papa buat keputusan membuat ujian selanjutnya di hospital.. stelah dibelek belek oleh si doktor akhirnya si adik dimasukkan ke dalam wad selama 3 hari..

    alhamdulillah..selama 3 hari adik haikal dijaga rapi dan diberi perhatian yg betul2 terbaik dari jururawat dan doktor..terima kasih jururawat2 dan doktor dari Hopital Pusrawi..akhirnya masuk hari kedua dah nampak perubahan..panas di badan pun semakin berkurangan.. dan alhamdulillah akhirnya pada hari ketiga si adik menunjukkan tanda2 lasaknya..lepas si adik demam.. si kakak aleesya pulak yg demam.. alhamdulillah demamnya tak lama..








    0 komen: